Tuesday, July 8

Kita yang senang. . .

Assalamualikum. Salam Ramadan ke sepuluh. Rasanya belum terlambat nak ucap Selamat Berpuasa kan. Berbulan lama xupdate belog. Kesian belog makin usang. Follower pun tah tah dah cabut lari. Hmmm padam muka untuk diri sendiri. Ajet ajet banyak follower sangat. Teheeee/(^^)/

Simple post yang nak dikongsikann ;)

Sumber: Google

Sumber: Google.
Jangan jadikan bulan ramadan bulan berpesta makanan semasa berbuka. Renungan sejenak untuk mereka yang tidak berkemampuan. Kita mungkin bersenang lenang. Tapi mereka? Hmmm. 


8 comments:

Cik Yaya said...

Assalamualaikum..betul tu dear..
kadang tu ada yang masih merungut dan tak bersyukur atas rezeki yang ada..kalau nak dibangdingkan mereka yang tak bernasib baik tu lagi lah...

gdsbnga said...

Selamat berpuasa. Semoga ramadhan kali ni lagi baik dari yang lepas-lepas :)

cik kiera said...

Syukur, Malaysia masih aman. heeeee
apapun, salam ramdhan :)

Hans said...

yups
betul tu
negara kita ni mewah sangat dgn makanan sampai ramai membazir

msredcheesecake said...

skang ni akk dah jarang sgt gi param...

M Faridzuan Majid said...

Terima kasih atas perkongsiannya. Sungguh terkesan. T__T

Alynn Azman said...

Assalammualaikum pergi bazar jgn bazir ..hehe ..bersederhana lebih baik kan.. buan puasa ni mkn sedikit pon dah kenyg..keberkatan mkn d bulan ramadan :)

Nadia Farhana said...

di tag utk "The Versatile Blogger Award"
http://yayaonly.blogspot.com/2014/09/the-versatile-blogger-award.html :)