Sunday, March 31

Everything is over :')

Assalamualaikum :-


Haipp , tengok tajuk macam dramatik sangat jea kan . Hahaa . What is over ? Erm something yg sememangnya aten harus lepaskan . Now aten dah boleh terima hakikat untuk melepaskan . Alhamdulillah . Mulakan hidup baru dengan cerita baru dan episod yang episod baru . In sha ALLAH . May ALLAH bless me . Aminn . Kekadang apa yang kita rasa milik kita tidak semestinya selamanya menjadi milik kita . Semua kan hanya pinjaman je buat sementara . Syukur diberi nikmat kebahagiaan walaupun sekejap , mugkin aten xcukup besyukur dengan kebahagiaan yg aten dpat selama nie , last nya Allah dah menariknya sekarang . Aten pasrah aten reda , kenapa aten nak sedih dan terus seksa diri aten untuk sesuatu yang memang bukan ditakdir kan untuk aten . Aten yakin , aten percaya ALLAH mesti dah menetapkan sesuatu yang terbaik untuk aten . In sha ALLAH :')

Dear awak , saya tak akan sekali kali berdendam dengan awak , dan saya terima cara awak . Saya maafkan awak , dan saya harap awak pon sudi untuk maafkan saya , dan saya harap awak akan jumpa someone yang sangat serasi dangan awak , yg boleh faham awak dan yg boleh ikut rentak awak . Maaf saya tak dapat jadi yang terbaik walaupun saya sentiasa berusaha kearah tue . Thanks for everything .

-End of topic-  

Lepas nie aten harap dapat sambung belajar pulak . Setahun derita meratapi kegagalan yang xsudah sudah aten harap dengan keputusan nie ada rezeki untuk aten mengikut jejak langkah kawan kawan kat sana . Im really hope it . 

Belog semakin lama semakin usang dibiar kesunyian tanpa update2 entry macam dulu . Masa sentiasa mencemburui aten . Apakah daya kann ? Alaaa alasan yang paling klise jea nie , saje xnak mengaku hakikatnya malas nak hapdet belog . Kesiannn dia kesepian . Heeeee .

P/s : Move on aten  !

6 comments:

Unknown said...

be strong aten :)

P U C A T said...

Hidup harus diteruskan walau apa pon terjadi.Doa adalah pengubat segala-galanya :)

Minyu WAN said...

Move on itu sukar. Tapi ga sukar jika ada y menenmani.

Unknown said...

Aten, tabah ye. Jadi perempuan ni kenalah kuat. Yang penting senyum selalu walaupun berat sangat. Fiza percaya aten boleh face semua ni dengan hati yang redha.

Fiza always ada dengan aten. Semoga berjaya ye aten =)

N.N said...

tak pew lah.. kumbang bukan seekor..adalah lah tu yang lebih baik utk aten... don't be sad girl.. keep it up :)

Unknown said...

life must go on. jangan terlalu ikutkan perasaan...