Wednesday, August 29

Siang mengantok , Malam berjaga ~

Assalamualaikum -

Tajuk adalah daripada petikan dari lagu 'Nenek si bongkok tiga ' 
Ehhh , Wordlessday kan , so today aten pilih quote ni ,
and for sureeeeeeeeeeeeeeeeee ramaikan macamnie ? 
Haaa , mengaku , mengaku ! Hahaa . Klaw aten memang yeala , susah betul nak tidur waktu malam , insomnia agaknya , then bila dah pagi liat betul rasa nak bangun , alahaii -.- (bocor rahsia) 

14 comments:

are_lin@yu said...

setuju,ayu pun selalu jadi macam ni.hehe

Suzie Yusof Mohamed said...

kite pon malas bangun sbb malas g ofis :p

ros_reeza said...

penah gak alami.. tapi, tak boleh layan sangat... hihihi

Chuu Muqhlis said...

susah la cmni aten, kene reset balik masa tidur, malam2 x elok berjaga, x baik utk kesihatan taw. ;)

Cendol said...

hahaha mmg pn kdg2 dh terkonpius eh.aku manusia atau burung hantu?hahaha

syiela said...

selalu sangat.. malas sungguh nak bangun pg

Ety said...

Hehehe. Ety terbalik pula. Mmg kurang reti tidur siang kecuali kalau betul2 ngantuk and penat, ataupun malam tu tidur lmbat.

Tapi biasanya kalau takde apa2, kepas Isyak, pukl 10.30 ke 11, mmg Ety tidur. Hahaha.

Kawan2 semua pelik. Tapi tu laa, mmg perangai suka tidur awal :D

cik yuyu said...

entry ni mmg kena ngn yuyu.. dan jawabnya.. sekarang ni mengantok gila!!

El said...

just rasa nk komen

unsecretostory said...

Haaa , bestnye dapat tidur awal . Aten nie susahnya nak tido awal2 skang nie . Seriously tension jugak rasa .

amir aizat said...

biasaqlahtuuu, hehe

cikji said...

setuju sesangatttt

farahazyanti said...

Samala kita..
Malam susah sangat nak lelap,
Dah siang susah plak nk celik mata :D

Suhaila Suaimi said...

Cantik Blog !!