Thursday, October 18

Relaks Otak :)

Kisah 1 :-
Kisah SAM dan DOL .

Sam : Semalam aku nampak hantu !
Dol : Abis kau tak terkejut ?
Sam : Taklah , hantu tu yang terkejut tengok aku . Hahahaa *bangga*
Dol : Cehh , belagak ! Apsal pulak dia nak takut tengok kau ?
Sam : Sebab aku tengok muka dia pucat lesi jea masa dia nampak aku tue ~
Dol : -,-

Kisah 2 :-
HIV

Wahab berjumpa dengan Usin kemek di tengah jalan lalu bertanya :- 

Wahab : '' Kau ada HIV kan ?''
Usin : *bengang lalu menjawab, '' Kau gila ! Mana aku ada HIV !''
Wahab : '' Kau jangan tipu aku laa sinn. Aku dah tanya kat 9 orang yg lain dan kau yg ke 10 . Maknanya meman sahlah kau ada HIV .
Usin : '' Kau jangan nak buat fitnah kat aku pulak . Fakta mana yang dapat sahkan dakwaan kau ni ??
Wahab : Aku dapat dari internet . Katanya dekat negara kita seorang daripada 10 orang merupakan penghidap HIV , kau orang yang ke 10 , maknanya memang sahla kau ada HIV !
Usin : asdfhgjhlkl#@$% kau wahabbb !
Usin dibelasah sehingga koma -



Kisah 3 :-
Sila Datang Lagi .

Ah Ciong mengaru garu kepalanya yang botak , sebenarnya xgatal pon tapi sudah menjadi rutin hariannya untuk mengaru sehingga beliau rasa kepuasan dihati . Actually dia tengah memikirkan masalah kedainya yang dah 3kali dimasuki perompak . Raju sahabat karibnya bersimpati lalu berkata . ''Sabarla Ah ciong , ini semua dugaan jerrr ~ . Ah ciongg menjawab '' masalahnya dah kali broo ! nie baru bulan pertamaa . Bulan kedua ketiga bangkrup larh aku ! '' . Lantas Raju memberi cadangan, '' Apakata kau jangan letak papan tanda ''SILA DATANG LAGI'' , mesti lepas nie waa gerenti seratus peratus perompak tue xmasuk kedai kau dah . Caya laa *dengan penuh keyakinan*


13 comments:

haryati said...

kikiki....tergelak jugak baca entry ni...
akak singgah sini n follow ye...

unsecretostory said...

Hihii , Terima kaseh aKak . Aten dah follow akak :D

Miss N™ said...

yg HIV tu..memang xboleh blah..
sabooo jelah..hehehehe

unsecretostory said...

Guna fakta betul2 tue . Hehee .

syafiqahhh said...

comel je baby ni.. apepon sy dh follow sini.. minta follow balik.. :D

Deela said...

jom baca 8 sebab kenapa foundation anda perlu dibuang=)

insan_marhaen said...

hahaha..datang sini nak ceriakan hati...

N.N said...

haha tergelak baca entry ni..good job :)

amranaiman said...

haha mcm2 hal :P

Lady ★ Hanna said...

hahaa.. lawak je la emtry nie .. ngan gmbr baby yg comey ;)

Anonymous said...

hahaha terbaiklahh kan.
aiyaaa
>.<

farah said...

HAHA... gelak habes !xD

caliph shuriken said...

dh lama x baca en3 cmni, hikk...